wtorek, 2 czerwca 2015

Last bell

Heej!
Jak się miewacie?
Wreszcie mam już wakacje i na 3 miesiące mogę zapomnieć o książkach,pracach domowych i stresach,a najważniejsze to,że mogę poświęcić więcej czasu na bloga.


A dzisiaj tematem postu jest ostatni dzwonek 12 klas.Jak wiecie,12 klasa jest klasą maturalną i w piątek odbył się dla nich ostatni dzwonek.Nasza klasa,jako przyszła 12 klasa,dużo przyczyniła się do święta-podarowaliśmy upominki dla 12 klasy,upiększyliśmy ich klasę i życzyliśmy powodzenia na maturze.To święto zawsze przynosi dużo emocji,ponieważ to jest ostatni dzwonek dla 12 klasy i oni rozumieją,że już nigdy nie wrócą do szkoły,gdzie się  uczyli  12 lat.Zawsze u wszystkich w oczach pojawiają się łzy i ,powiem szczerze,ja też chciałam płakać.Nie mogę w to uwierzyć,że za rok skończę szkołę i będę musiała już iść w dorosłe życie.To mnie trochę smuci i przeraża...















2 komentarze:

  1. bardzo ładne zdjęcia :)
    przez 12 lat naprawdę można przywiązać się do ludzi, do szkoły, ale na pewno dasz sobie radę w dorosłym życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O właśnie dziś kupiłam identyczną spódniczką jak ma dziewczyna z 3 zdjęcia od końca! :D
    Super zdjęcia!
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    OdpowiedzUsuń