sobota, 3 stycznia 2015

Podsumowanie roku 2014

Cześć!
Jak obiecałam wczoraj,tutaj chciałabym przedstawić podsumowanie roku 2014 .

2014 rok był pełen wszystkiego-radości,smutku,uśmiechu,łez.Jednak ja bardziej przypominam te chwile szczęścia.Ten rok był bogaty w wycieczki i właśnie dlatego będzie dla mnie najlepszy.Zwiedziłam Polskę,Słowację,Węgry,Serbię,Macedonię,Grecję,Bułgarię,a także poznałam lepiej swój kraj-Litwę.
Ten rok także przypominam jako czas spędzony z przyjaciółmi,rodziną.
Ten rok także jest dla mnie trochę przełomowym,ponieważ zmieniłam kolor włosów,zaczęłam zakładać soczewki,co przyczyniło się do mojej wewnętrznej zmiany.Także zdałam egzaminy,a nawet bardzo pomyślnie.
Jasne,zawitało w tym roku niemało zmartwień,jednak jak to się mówi "co nas nie zabije,to nas wzmocni".

Mam nadzieję,że rok 2015 będzie jeszcze lepszy i oczekuję,gdzie poprowadzi mnie los,a ja was zapraszam do zdjęciowego podsumowania roku :)




















Mam nadzieję,relacja ujawniła,jak spędziłam ten rok.

Pa!!!

















1 komentarz:

  1. Matko ale cudownie wyglądałyście w tych białych sukienkach! Wow idealnie! :)
    Super zdjęcia i podsumowanie!
    Szcześliwego 2015 roku! :*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń