piątek, 17 października 2014

Just a second

Heej!
Jak się macie?
Pewnie zauważyliście,że pojawiam się na blogu bliżej weekendu.Trochę mnie smuci to,ale niestety nauka wszechstronnie pochłania mnie i po prostu nie mogę dopuścić ani myśli,aby odpocząć,a co mówić o blogu..


Cały ten tydzień minął dość spokojnie.Wszystko toczy się wokół nauki,to mało co dzieje się w moim życiu.Przeszły weekend spędziłam dość fajnie,bo w sobotę pojechałam do wieczornego Wilna.Było baardzo ciepło,to naprawdę było przyjemnie chodzić po mieście.
Wczoraj natomiast byłam w kinie na filmie "Kamienie na szaniec".Jeżeli chcecie,to chętnie w następnym poście napiszę o swoich uczuciach na temat tego filmu.Chcielibyście? Ale powiem jedno-film o wiele lepszy niż książka.
Cieszy mnie to,że dzisiaj wreszcie piątek i będę mogła odpocząć chociaż kilka dni,a najbardziej cieszy,że za tydzień będę miała ferie :)

Mam nadzieję,że dobrze spędzicie weekend.
Pa!!!








3 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia, Tobie również udznego weekendu :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com - U mnie rozdanie ze sklepem Oasap.com! Zapraszam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. pozytywne zdjęcia!

    ___________
    a u mnie?
    fashion in black&white
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci ferii! Śliczne zdjęcia!
    +Mogłabym prosić o kliknięcie w link w moim nowym poście? Z góry dziękuję :*
    Obserwuję!
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń