sobota, 6 września 2014

Weekend

Heej!
Jak się macie?

Wreszcie weekend i mogę wreszcie się wyspać.Powiem szczerze.że ten tydzień był  naprawdę trudny i nie czekam następnego tygodnia.Co do rozkładu,to totalna klapa.W piątek miałam 8 lekcji.Wyobrażcie sobie,jaka byłam zmęczona..A w poniedziałek nie lepiej-9 lekcji..Już pierwszego tygodnia jestem dość zawalona pracą domową i już odczuwam minusy starszych klas.Jednak mam nadzieję,że się przyzwyczaję i wszystko będzie ok.
Dzisiaj spędziłam dzień w domu sprzątając pokój,robiąc pracę domową i oglądając różne filmy.Aż prawie 2 godziny pisałam swoją biografię z języka rosyjskiego..

A jak tam u Was sprawy?







3 komentarze:

  1. Kurde to rzeczywiście niefajnie, że masz tak dużo lekcji..
    Ładne zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia.
    Fajnie ci się żyję w Litwie?
    Ja od 2010 żyję w Anglii. :)

    Co powiesz może na współprace? :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. współczuję tylu lekcji w piątek;/ ładny masz uśmiech!

    klikniesz u mnie w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń