niedziela, 9 lutego 2014

Undressed

Heeej!
Jak się macie?
No cóż,weekend minął,jednak cieszy mnie to,że ten tydzień będzie o jeden dzień krótki,a także będę miała aż do środy wolne :)

Tydzień minął dość spokojnie.Teraz raczej będzie okres bez żadnych nerwów(mam nadzieję),ponieważ niedawno zaczęło się nowe półrocze i wolno troszeczkę odpuścić sobie.
W piątek była studniówka,na której występowałam z tańcami.A ogólnie było fajnie.Po studniówce z Kingą i Kamą miałyśmy niezłą głupawkę.
Ogólnie weekend spędziłam w domu.No ok,byłam w centrum handlowym :) Zrobiłam małe makijażowe zakupy i jeszcze jedną rzecz,którą całkiem nie planowałam kupować.
We wtorek mam próbny egzamin z polskiego część pisemna twórcza.Mam nadzieję,nieźle napiszę.
W piątek są Walentynki.Znowu zapomniałam znaleźć chłopaka ;DDDDD
Może macie jakieś plany na ten dzień? Jeżeli się wszystko uda,to wieczór będzie wesoły :)


Żegnam!
Udanego następnego tygodnia !






3 komentarze:

  1. no to ciekawy tydzień :)
    śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha ja też zapomniałam znaleźć chłopaka na to święto. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również udanego tygodnia :)
    Ładne zdjęcia ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń