sobota, 21 grudnia 2013

Świąteczny Kiermasz

Heej!
Jak się macie?
U mnie wreszcie rozpoczęły się dwutygodniowe ferie,a także cieszy to,że za kilka dni święta.Chyba czuję już nastrój świąteczny ^_^

Dzisiaj jednak chcę opowiedzieć o Kiermaszu Świątecznym,który właśnie po raz pierwszy odbył się w mojej szkole ;)
Pomysł na kiermasz urodził się na lekcji WF,kiedy właśnie wspólnie z Kingą i Agnieszką rozmawiałam o różnych rzeczach i tu właśnie pojawił się pomysł "Zróbmy kiermasz świąteczny!".
Wszystko musiałyśmy zrobić w szybkim czasie-poprosić dyrekcję o pozwolenie,ogłosić wszystkim itd..


Niektóre dziewczyny były sceptycznie nastawione na coś takiego,jednak ja wierzyłam,że wszystko się uda ;)

No i nadszedł ten dzień-17 grudnia.Przyszłyśmy trochę raniej,aby wszystko wyłożyć itd..
Dziewczyny przyniosły swoje wypieki,ja przyniosłam razem z mamą upieczony keks.
Bardzo dużo przynieśli z początkówki ;)


No i zadzwonił dzwonek na przerwę po 1 lekcji i czekamy pierwszych klientów.Ich było niewielu.Jednak z każdą przerwą ich się zwiększało i kiermasz cieszył się popularnością.Wszyscy chętnie bardzo kupowali.




Nie uwierzycie,ile zarobiłyśmy-aż 300 litów!!!
Myślałyśmy,że nie nabierzemy 100,a tu aż 300 ;)



Więcej informacji o tym zapraszam poczytać :


i





Pa,kochani!!!












4 komentarze: