sobota, 28 grudnia 2013

New year party

Heej!
Jak się macie?
Cieszy mnie to,że już regularnie mogę do Was pisać,a i postów mam bardzo dużo,które w najbliższym czasie pokażę ;)

Dzisiaj właśnie chcę opowiedzieć o noworocznej zabawie w szkole.
Właśnie ta zabawa była inna niż wszystkie byłe,ponieważ właśnie po długiej przerwie(4 lata) występowałam na scenie z tańcami.Przyznam,że było trochę strasznie...
Zbiórka była trochę wcześniej,próba,przeubieranie się i o 16 występ :)


Pierwszy taniec nazywa się "Kotki".Już kiedy mniejsze chodziłyśmy na tańce z koleżankami,to marzyłyśmy,że kiedyś będziemy tańczyć ten taniec.Ale w mniejszym wieku tylko patrzyłyśmy,jak starsza grupa tańczyła.A tu kilka lat i my tańczymy.To trochę takie spełnienie marzeń ^ ^






Następny taniec to "Bad Romance".Taak,jest pod tą właśnie Lady Gagi piosenkę.
Ten taniec też jest fajny i cieszy mnie ogółem,że zatańczyłyśmy fajnie,bez różnych failów :)



Tematem imprezy były lata 80-te ;)

Po koncercie była dyskoteka,na której się wytańczyłam :)

Więcej o imprezie możecie poczytać tutaj- TU













3 komentarze:

  1. bardzo ciekawe wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie wyglądałyście :) Z chęcią obejrzałabym ten występ.
    Zabawa na pewno była bardzo udana ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, fajnie, że macie coś takiego:) nagraj następnym razem filmik, chciałabym zobaczyć!:)

    OdpowiedzUsuń