niedziela, 3 listopada 2013

Back to reality

Heej!
Jak się macie?
No cóż,jutro poniedziałek i muszę ze smutkiem powiedzieć,że wracam do szkoły.Znowu zacznie się bieganie,brak czasu itd..

Jak spędziliście weekend?
Ja byłam u dziadków na wsi,ponieważ tam jest najwięcej grobów mojej rodziny.Pogoda na te święta bardzo rozpieszczała,bo w przeszłym roku był już śnieg,a tu 10 stopni ciepła.
Znowu fascynowałam się wieczornym cmentarzem,gdy znicze świeciły na grobach.Nawet nie wyobrażacie,jak to pięknie wygląda ;)

Zapraszam do głosowania na temat mojej stronicy na Facebooku!!!

Żegnam!
Udanego poniedziałku!!!




4 komentarze:

  1. Cmentarz 1 listopada wygląda pięknie to prawda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi weekend minął bardziej w rodzinnym gronie, ale za szybko :)
    Ładne zdjęcie ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh ten weekend bardzo szybko minął..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Weekend niestety szybko minął ;///
    Zapraszam też na mojego bloga! Spodoba ci cię to skomentuj lub dodaj do obserwatorów :)
    kolorowawyspablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń