wtorek, 29 października 2013

Like me,like you

Heej!
Jak się macie?
Moje ferie mijają baardzo monotonnie.Nawet powiedziałabym,że nudnie,jednak cieszę się,że wreszcie odpoczywam i śpię do 11 ;)

Dzisiaj właśnie chciałabym pokazać zdjęcia,jak żegnałam lato.Chociaż to było 2 miesiące temu,to właśnie teraz o tym przypomniałam.Ostatni dzień lata był bardzo ciepłym,bo chodziłam w szortach(co trochę jest dziwne).
Wieczór 31 sierpnia spędziłam na balkonie popijając dziecięcym szampanem i zajadając ciastem ;) Niby nic oryginalnego nie zrobiłam,ale wesoło spędziłam ten dzień ;)

Żegnam i buziaki!!!










2 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia ;)
    Miłego odpoczynku ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała mieć ferie! :C

    pastelowe-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń