sobota, 28 września 2013

Want to stay in home

Heej!
Jak się macie?
No tak,piszę po długiej nieobecności,jednak ja nie mam czasu kiedy pisać,bo albo jestem zmęczona,albo mi jest leń,ale mam nadzieję,że wszystko się wyprawi.
W szkole niby wszystko ok,nic ciekawego się nie dzieje.
We czwartek było Dzień Sportu,gdzie otrzymaliśmy 2 miejsce.I tak się cieszę,że jesteśmy na dość wysokim miejscu,chociaż w tym byliśmy bardzo niezorganizowani.
Następnie późnym wieczorem byliśmy z przyjaciółmi na spektaklu "Zapiski oficera Armii Czerwonej".Było kilka śmiesznych momentów,ale tak to prawie zasypiałam(byłam zmęczona dniem) i marzłam,bo siedzieliśmy na ostatnim rzędzie,gdzie ktoś włączył aklimatyzację.
W piątek nie byłam w szkole,bo była kontrolna z chemii,a ja nie miałam kiedy się przyszykować(wróciłam do domu około 21.30).

Pa!!!
Jutro może postaram się o jakiś tematyczny post.





1 komentarz:

  1. Spokojnie. Też ostatnio mam mało czasu na pisanie, przez szkołę i w ogóle..
    Ładne zdjęcia ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń