czwartek, 8 sierpnia 2013

Little longer

Heej!
Jak się macie?
Przepraszam za dość długą nieobecność,jednak za te 3 dni dużo się wydarzyło i właśnie takie aktywne dni lubię ;)
We wtorek byłam w Druskiennikach(relacja niebawem),wczoraj nad jeziorem i spotkanie z tak stęsknionymi przyjaciółkami,a dzisiaj jezioro oraz pewne załatwianie spraw.I chcę powiedzieć,że właśnie dzisiaj był najgorętszy dzień lata,u mnie było nawet do 33 stopni ciepła ;)
Jutro postaram się napisać coś wartościowego,ale nic nie obiecuję ;)

A jak tam u Was pogoda? Gorąco?

Pa!!!


8 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcie, czekam na relację! całkiem przyjemny blog! obserwuję i liczę na to że odwiedzisz mojego :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh strasznie jest gorąco..
    śliczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie przed chwilą slyszałam, że dzisiaj był najgorętszy dzień lata!:o
    U mnie ok.40 stopni było ;)

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się roztapiam. Ślicznie wyglądasz :* u mnie podobno ma być jutro cieplej niż dzisiaj://

    OdpowiedzUsuń
  5. u nas też dziś był najcieplejszy dzień lata;)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie również. A dziś wcale nie jest lepiej, umieram.:C

    OdpowiedzUsuń