niedziela, 30 czerwca 2013

Spending summer

Witajcie kochani?
Jak mijają wakacje i weekend?

Dzisiaj spedziłam dość aktywnie dzień,nie siedziałam w domu.Po pierwsze,to u mnie za oknem już wreszcie piękna pogoda,bo miałam już dość deszczu.
Rodzice obudzili dość rano do kościoła.Ciężko było mi wstawać..Jednak msza była nietypowa,bo występowała Orkiestra Miejskiej Ochotniczej Straży Pożarnej w Kowalu z Polski.Świetnie wystąpili,byłam zafascynowana.Jednak jak zawsze na mszy jestem senna ;DDD
Po mszy pojechaliśmy do domu,aby coś zjeść i wyruszyliśmy na mini-podróż.Od razu do Trok,gdzie zwidziliśmy pałac Tyszkiewiczów.Och,piękne widoki na zamek trocki,a także piękny park.Następnie pojechaliśmy zjeść kibinów,gdzie napotkaliśmy Polaków,którzy mieli świetny nastrój.Mam nadzieję,że kiedyś i Wy zwiedzicie Litwę ;)A co do jedzienia-było pysznie ;)
Później pojechaliśmy na wybrzeże jakiegoś jeziorka,a później na urwisko,gdzie wszystko pięknie sporządkowane ;)
Po całym zwiedzaniu zahaczyliśmy centrum handlowe,gdzie kupiłam sobie butki.W najbliższym czasie je pokażę ;)
No i tak spędziłam dzień,około 6 godzin tak jeździliśmy,dużo..

Jak wiecie,już jutro nie będzie funkcji obserwowania,ale możecie wszystkie ulubione blogi przenieść przez ten link --> Here i wszystkie wasze czytane blogi będą w bloglovinie.Także nie zapomnijcie obserwować mój blog w bloglovinie po lewej stronie bloga.
A i licznika już nie ma,a liczba odwiedzień była około-20 000,dzięki ;**

Żegnam!
Nie zapomnijcie obserwować na bloglovinie !!!












Orkiestra







4 komentarze:

  1. Jaka fajna orkiestra :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. byłam kiedyś na Litwie z wycieczką pięknie tam jest:)
    widać aktywnie spędziłaś ten dzien:)

    OdpowiedzUsuń