czwartek, 9 maja 2013

It's sooo hot

Heej!
Jak się macie?
Nie wiem,jak u Was,ale u mnie straaasznie gorąco.Ja się cieszę,że jest ciepło,ale sorry-to jest za dużo.
'Trochę opowiem o dzisiejszym dniu,a także o wczorajszym trochę.

Geografia-w klasie było mało osób,około 10.Cóż,działa ciepło.Pani nas ucieszyła tym,że nie będziemy pisali kontrolnej,a tylko sprawdzian.Chociaż mamy w ten dzień z angielskiego,grr..
Angielski-porobiliśmy zadania,a w drugiej części lekcji graliśmy w grę.Pisaliśmy po jednym zdaniu o jednej osobie,co mu się wydarzyło(po angielsku),a druga grupa musiała zgadnąć,co to jest za osoba z pierwszej grupy.Wszyscy od razu zgadywali,kto to,aż nawet pani się zdziwiła,że wszystko o sobie wiemy i nie zadajemy dodatkowych pytań.
Plastyka-nic ciekawego.Chemia-prawie całą lekcję spędziliśmy sami śmiejąc,rozmawiając i bawiąc się w Pou ;DDD No ale też robiliśmy zadania.
Litewski-za wypracowanie-10,kartkówka-10.Robiliśmy zadania.Ekonomika-nic ciekawego,było mi leń coś robić,ale rozmawialiśmy o kredytach,kartkach itd..
Muzyka-no było ciekawych wydarzeń.1-no śpiewaliśmy i było mi nudno,bo wiem te piosenki,dlatego zaczęłam grać w Pou,aż tu nagle pani do mnie coś mówi.Ja się bardzo przestraszyłam,bo myślałam,że pani zauważyła,ale to dotyczyło prezentacji,której z Kingą nie zrobiliśmy.
2-postanowiliśmy zdawać piosenkę "Winny",bo już nie mało osób ją zna i nie ma sensu powtarzać.No i pani dzieliła kto,co śpiewa i ja musiałam śpiewać rap Libera.No weź...TO był duży WTF...Chociaż,może mi nieźle wyszło?
Po lekcjach z dziewczynami poszłyśmy na korytarz potańczyć,tam byłam około 30min.
A po powrocie do domu,odpoczynek w domu ;)

Pa!!!


1 komentarz:

  1. Oj tak! Gorąco! *-*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń