sobota, 13 kwietnia 2013

Weekend

Hello!
No wreszcie u mnie wiosna.Ciepło,słonecznie i wreszcie mogę założyć palto,a nie grubą zimową kurtkę.Tylko minus,że wszędzie teraz mokro,mokre są nogi,ale cóż-to da się wycierpieć.

Wczoraj miałam bardzo aktywny dzień.
Wstawało mi się bardzo ciężko,bo musiałam na 7.15 być w szkole na zebraniu samorządu szkolnego.Także trochę wcześniej się wstawało.Już ubrałam palto.Na zebraniu omawialiśmy róźne rzeczy,np.remont stadionu itd..
Poszłam na litewski,gdzie pisaliśmy wypracowanie,druga grupa z nami była.Jednak ja byłam tylko na jednej lekcji,to mam go dopisać w domu.
No i po lekcji pojechałam na konkurs.Tam spotkałam koleżanki,które też uczęstniczyły w konkursie.Test naprawdę mówiąc nie był trudny,może kilka pytań nie wiedziałam i pojęć,ale tak to było dość łatwo.Test pisaliśmy około godziny.
Następnie była wycieczka po niektórych miejscach Wilna.Chociaż wiem te miasto na pamięć,ale wciąż odnajduję jakieś nowe miejsca.Byliśmy na placu Łukiskim,antokolskim cmentarzu i w kościele Piotra i Pawła.Tak chodziliśmy około 2 godzin.Ale na szczęście jechaliśmy autokarem,to już lepiej było.
No i przyjechaliśmy,to też czekaliśmy głodni i zmęczeni na wyniki około 30 min.No i ogłosili.No nic nie wygrałam,tylko dostałam dyplom,książkę i czasopismo,no i długopis,który dali na teście.A najlepsza dziesiątka(w której ja nie jestem) pojedzie latem na jakiś obóz.
Po konkursie szybko pojechałam do domu i do sali sportowej.Już 2 tygodnie nie byłam,to miło było znowu pracować nad sobą.
Po powrocie do domu nic nie robiłam,odpoczywałam ;)

Pa!!!


1 komentarz:

  1. Oj tak, u mnie też WRESZCIE WIOSNA !! :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń