czwartek, 11 kwietnia 2013

I'm tired

Hej!
Jak się macie?
U mnie już coraz cieplej i cieplej,co mnie niezmiernie cieszy ;)

Wczoraj:
Ogólnie na lekcjach nic ciekawego nie było,nuda.Z fizyki już zapowiedziane prace laboratoryjne.Na WF z dziewczynami poćwiczyłyśmy na lepszą kondycję.Na szczęście skrócili nam lekcje,mieliśmy tylko 5,bo musieliśmy jechać do kościoła na mszę z okazji 3 rocznicy katastrofy smoleńskiej.
W trolejbusie było dużo śmiechu.Nie ma to jak rozmawiać o osobie,a on za kilka sekund pojawia się przed oczami.Albo biegać kilka razy przez trolejbus dla żartu.Taak,to my ;)
W kościele mi było wstyd być z Kingą i Kamą,bo z nimi nie da się poważnie pomodlić się godzinę.Co sekundę jakiś żart.Jak Kinga odpięła Kamie kaptur,jak Kinga prosiła mnie bić,jeżeli będzie gadać(wytrzymała może jaką minutę).No także po jakimś czasie usiedliśmy.Spotkałam wielu znajomych,wśród nich moją byłą klasę.Szkoda,że nie mogłam z nimi porozmawiać.
Po kościele z Kingą i Kamą poszłyśmy do Mc'Donaldu,gdzie też było trochę śmiechu.Nie ma to jak znaleźć słuchawki i zabrać je,a na dodatek nazwać "Klasowe słuchawki".
Potem pojechałam do domu i tam byłam cały dzień.

A dzisiaj...Na geografii robiliśmy zadania i rozmawialiśmy.Było nas bardzo mało,około 11 osób.Angielski-za test dostałam 8.I tak się cieszę,że to 8 a nie gorzej.Na plastyce-totalny chill out,bo nic nie robiliśmy,w klasie byliśmy sami.Matma-podobnie.Pani nie było całą lekcję,ale robiliśmy zadania i było trochę śmiechu.Litewski-no i znowu ta sytuacja.Umieściliśmy te zdjecie do facebooka i pani się dowiedziała.Przyznałam się,że to ja i wytarłam po prostu te zdjęcie.Tyle problemów,a po prostu chciało się YOLO ;)
Ekonomika-nic ciekawego.Muzyka-oglądaliśmy tegoroczne jasełka.Tyle śmiechu było,że brzuch mnie bolał.Na siebie patrzeć i słuchać i na innych to samo robić jest dziwnie i śmiesznie z niektórych zachowania.
Po lekcjach pojechałam do domu i była tak padnięta,że zasnęłam chociaż nie mogłam.Miałam dużo spraw do załatwienia.

Żegnam Was i idę szykować się na jutrzejszy konkurs z Historii Polski
Pa!!!





2 komentarze: