wtorek, 30 kwietnia 2013

I feel tired

Heej!!!
Wreszcie znalazłam chwilę,żeby coś napisać.Naprawdę mówiąc,to mam  ciężki okres życia,bo nie mam żadnej chęci do niczego,także przepraszam za tak długie nieobecności.
Jak dobrze,że jutro dzień mam wolny,wreszcie się normalnie wyśpię.A teraz opiszę 2 ostatnie dni.

Poniedziałek:
Ciężkie wstawanie.Na WF dostałam 9,not bad.Na angielskim nic ciekawego nie robiliśmy,dostałam 9 za sprawdzian.Na chemii pani za kilka szmerów dała dużo zadań na ocenę,grr...
Na informatyce nic ciekawego.Na polskim byliśmy sami,no była praktykantka,z którą rozmawialiśmy o różnych rzeczach.Było dużo śmiechu,z Kingą wpadłyśmy na pomysł pomieniać się imionami-ja miałam na imię Kinga,Kinga-Izabela i tak całą lekcję gadaliśmy.Ona pierwsza zaplątała się i zawołała do mnie -Izabela.
Po szkole pomogłam mamie zebrać się i wróciliśmy do domu.Trochę później pojechaliśmy do centrum handlowego i kupiłam sobie łańcuszek z Takko Fashion,postaram się w najbliższym czasie w outficie go pokazać.

Dzisiaj taki trochę trudny dzień.
Wstawało się dość ciężko.Miałam dzisiaj skrócone lekcje.Geografia-było nas około 7 osób,rozmawialiśmy o różnych rzeczach.Biologia-z Gretą miła rozmowa o serialach i różnych rzeczach.Litewski-pani zapytała,dlaczego 3 dziewczyny są ubrane w odcieniu czerwieni,chociaż to przypadek.Technologia-chill out.Matma-dostałam 10 za dobrą pracę,yey!
Po tym całą lekcję czekaliśmy,a później pojechaliśmy na cmentarz na sprzątanie.Popracowaliśmy około półtorej godziny,pracowałam,że aż nogi mi bolą.Następnie z dziewczynami uciekłyśmy trochę wcześniej by zdążyć na autobus i pojechać do Mc'Donaldu.Zjadłam pyszny no taki obiadek i pojechałam do domu.Po drodze z cmentarzu spotkałam kilku znajomych.Nie ma to jak chować się od pani w Mc ;DDD
Po powrocie do domu byłam aż tak zmęczona,że pospałam,a wieczorem  z tatą poszliśmy na spacer do wielkiego sklepu.

No tego na tyle.Postaram się jutro napisać.Pa!!!


2 komentarze:

  1. Oj każdy czasem ma tak, że nic mu się nie chce itp. spokojnie ;)
    ładne zdjęcie ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. będzie dobrze..mi też ostatnio się nic nie chce :)
    świetna fotka ;)

    OdpowiedzUsuń