piątek, 8 marca 2013

8 marca-nasze święto

Heej!
Jak się macie?
Dzisiaj spędziłam dzień pełen wrażeń i nie obiecuję,że to opiszę krótko ;)
No cóż,z rana ciężko mi się wstawało i tacie mówiłam "Nie wstaję,bo dzisiaj jest moje święto i robię,co chcę" i gdzieś tata poszedł,a przyszedł z prezentem:Rafaello i krem od wyprysków,który chciałam kupić.Nie zważając na ciężki ranek,to już nastrój miałam baaardzo pozytywny.
Z okazji święta nie odmówiłam sobie nakładania podkładu,mocniejszego makijażu oraz spódniczki z szpilkami.Hehe,tym chyba zwracałam uwagę innych dziewczyn,które chyba bardzo mnie przeklinały ;)
Dziewczyny mówiły mi "Jak pięknie wyglądasz","Co się z tobą stało?",ale nie przejmowałam się tym,bo w ten dzień nikt nie mógł mni zepsuć nastrój.Czułam się odważna,jaką nigdy nie jestem..
Tak się złożyło,że dzisiaj także mieliśmy koncert upamiętniający odzyskanie niepodległości Litwy,który świętujemy 11 marca,lecz ten dzień jest dniem wolnym,także dzisiaj był koncert.No nie było nic ciekawego,tylko jakieś wiersze,piosenki.Pod jedną wszyscy wstawali i trzymali się za ręce.Ogólnie było nieźle.
Po tym staliśmy przy sali i przyszedł Karol i nam podarował po kwiatuszku,to było soo sweet,a my podziękowaliśmy jego pocałunkami w policzek.No byliśmy na lekcjach litewskiego,gadaliśmy o wszystkim.Fizyka-też nic nie robiliśmy..A przed lekcją chłopcy nas wypędzili z klasy,następnie wpuścili,powiedzieli niby przemówienie,jedne z słów "Chociaż nas denerwujecie,to i tak was kochamy" i podarowali po tulipanie.Miło to było.
Po lekcji dostałam jeszcze jeden kwiat od  Artura.Poszłam do stołówki,tylko kupiłam bułeczkę,a tu nagle dzwonek i musiałam biec na lekcje,co ze szpilkami się nie udaje.Ze szpilkami chodzę o wiele powolniej,jak żółw.Całe 2 lekcje pracowaliśmy z nowymi tematami.Historia-nic nie robiliśmy.Gadaliśmy.No były skrócone lekcje.
Następnie był koncert,poświęcony Dniu Kobiet.Występy niektóre były ok,ale niektóre-masakra.Gdy dziewczyny śpiewały "Rolling in the deep",to byłam w transie i sama tą piosenkę śpiewałam.Było fajnie.
Po tym mieliśmy sesje zdjęciową,dużo śmiechu i rozmów.
Gdy wróciłam do domu,to zjadłam dużo słodyczy,pysznego ciasta.Spędziłam resztę dnia w domu,oglądając serial i ogólnie dobrze spędzając czas.
No a jak tam u Was spędzony dzień?Pochwalcie się.

Pozdrowienia dla Was ode mnie !!!














Buziaki z Litwy!!!

2 komentarze:

  1. Wspaniałe Kobiety ze zdjęcia.
    Wszystkiego Dobrego i powinniście być doceniane i kochane przez cały rok. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju jak cudownie wyglądałaś !! :)
    No to widzę, że dzień udany hehe :)
    Fajnych macie tych kolegów ;>
    Miło z ich strony.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń