niedziela, 17 lutego 2013

Czeeeść!
No cóż,mamy niedzielę,a ja mam jeszcze 2 dni wolnego.
Chciałabym opoweidzieć o wczorajszym dniu.
No obudziłam się i troszeczkę poleniuchowałam.Następnie umyłam się,ubrałam i pojechaliśmy razem z tatą i wujkiem na biliard.Grałam baardzo mało.Jedno powiem-nie umiem grać i za bardzo mnie nie kręci biliard.Hehe, rozbiwałam cały czas.Ale udało mi się jedną kulę wrzucić ;)
Później wróciłam do domu,zjadłam obiadek i razem z tatą pojechałam do centrum handlowego.Wypatrzyłam kilka perełek,aczkolwiek będą mi pasować.Jakoś w najbliższym czasie pojadę na shopping.

Nie wiem,jak Wy,ale ja już trochę czuję nadchodzącą wiosnę.Już nie mogę się doczekać ciepłych dni,chodzenie bez grubych kurtek,szalików i czapek.Wiosno,słyszysz mnie? Szybko przychodź do nas !!!

A jak u Was minął weekend?

Pa!!!







3 komentarze:

  1. Oj tak ja również nie mogę się doczekać wiosny ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teeż chce:C a u mnie właśnie pada śnieg:X świetne zdjęcia!;D

    OdpowiedzUsuń