wtorek, 1 stycznia 2013

Witamy w 2013 roku!

Hello!!!
No piszę pierwszy post w 2013 roku.Jak i mówiłam,mam nadzieję,że ten rok dla mnie przyniesie dużo nowych rzeczy.Postaram się w tym roku się zmienić charakterem(mam nadzieję uda mi się) i ogólnie postaram się osiągnąć swój cel.
Jak spędziliście Nowy Rok?
Ja to całkiem spokojnie.Spędziłam z rodzicami.Taak,może to dźwięczy nudnie,ale cóż,jeszcze jestem za młoda na imprezowanie z przyjaciółmi.Może za ten rok coś się zmieni,kto wie?
Przywitałam całkiem nieźle Nowy Rok,ale na pewno mogło być lepiej.
Z rodzicami od razu spotkaliśmy Nowy Rok w Rosji,później na Litwie(czyli mój prawdziwy Nowy Rok) i w Polsce.
Siedziałam do 2.45 i zasnęłam około 3.
Wstałam o 11 godzinie.Pozdrowiłam mamę z urodzinami.Przy okazji jeszcze raz pozdrawiam swoją koleżankę Kamilę oraz mamę!!!
Poszłam z rodzicami na spacer.Przyszli do nas goście-chrzestna i wujek.Fajnie pojadłam ;)
No i tak spędziłam dzień.

A jak tam u Was??

Jeszcze raz życzę-Szczęśliwego Nowego Roku!!!




4 komentarze: