wtorek, 23 października 2012

Wait for little holidays

Cześć,kochani!
Jak tam u was?
Każdy wtorek mija dla mnie bardzo szybko,ten wtorek nie jest wyjątkiem.
Z biologii na szczęście nie pisaliśmy kości(ja nie umiałam).Na technologii jakąś dziwną rzecz robiliśmy.Na litewskim czytaliśmy wiersze Maironisa,który w tym roku obchodzi 150-tą rocznicę urodzin.Ja wybrałam wiersz "Serce i rozum" i na zło pierwsza czytałam.Na matmie dostałam 8,ale okazało się,że pani się splątała,dlatego prawie połowie klasy oceny się podwyższyły i ja dostałam 9.Na religii mówiłam ciut-ciut różańca,a na lekcji było wesoło.
Po lekcjach z przyjaciółmi fajnie się poobcowało.Zawsze mnie rozśmieszą.
Większość dnia spędziłam w domku ;)

O niedzieli jeszcze nie mogę nic opowiedzieć,bo nie mam dotychczas zdjęć.

Tego na tyle!
Buziaki!!!







6 komentarzy:

  1. Swietne masz wlosy!


    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) Nie wiedziałam ,że masz w szkole litewski :O Dobrze Ci idzie? :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na foty z niedzieli ;)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz litewski w szkole? Ostro, ostro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zostałaś wyróżniona :)
    nie-przestawaj-wierzyc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne fotki ♥ :)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń