czwartek, 18 października 2012

So strange

Hellou!
Jak tam u Was?
Dzisiaj dzień całkiem fajny,bo zamiat 7,miałam 6 lekcji.
Na geografii nic ciekawego się nie wydarzyło.Na plastyce większość lekcji pobyliśmy sami,dopiero po 30 min przyszła wicedyrektor i powiedziała temat do rysowania.Na matmie prawie całą lekcję przegadaliśmy o matmie.Na szczęście ekonomiki nie było,a była muzyka-wesoła lekcja.
Po lekcjach śmiesznie porozmawiałam z przyjaciółmi.
No i wróciłam do domu i odpoczywałam.
Jutro robimy klasowe zdjęcia,także obiecuje się fajny dzień z piękną pogodą(mam nadzieję).
A dzisiejsza pogoda była przepiękna ;**

Chcę pokazać zdjęcia z wczorajszej sesji:







Opa,gangman style!!!

What I wear?
Palto-bazarek
Szalik-forever18
Sweter-house
Dżinsy-pull&bear
Trampki-bazarek
Rekawice-nn

7 komentarzy:

  1. cudowne zdjęcia ;) http://www.facebook.com/ZamykamyUmysly?ref=hl likee? ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te fotki jesienne ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nice
    perlitalizardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. robicie zdjęcia klasowe na dworze ?
    śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna.
    sesja wygląda jak profesjonalna a to zasługa modelki i fotografa ;D
    obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń