środa, 31 października 2012

Halloween

Heeej!
Jak się macie?
Już jutro zaczyna się listopad.Jest coraz bardziej zimno.Chcę lata!!!
Sorki,że nie pisałam,ale po prostu wszystkie dni spędzam w domu i nic ciekawego się nie dzieje.
Wczorajszy dzień...
Spędziłam w domu.Było sprzątanie.Już odnalazłam zimowe buty,a letnie już schowałam w głąb szafy.
Także wygrzebałam zimowe swetry.No i taki tam dzień spędzony w domku ;)
Dzisiaj naprawdę mówiąc,nic nie robiłam.
Ale wieczór miałam ciekawy.Przebrałam się za wampira i tata porobił mi zdjęcia.Było bardzo fajnie,bo dla mnie Halloween jest święto i chętnie się przebieram za jakiegoś potworka.Po tym zmywałam tonę makijażu;DDDD
A wy coś robicie na Halloween?

Pa!!!
Sorki,ale najbliższe dwa dni postów nie będzie ;((








4 komentarze:

  1. Świetne przebranie :) Szkoda ,że nie będzie bo przyjemnie się czyta każdy Twój post ;)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nie będzie, a co do zdjęć, to świetnie wyglądasz ;D
    ja też ostatnio porządki robiłam ;)
    karolinas-diaries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. matko jakie cudowne wlosy *_*
    haha i fajna krew :D
    I w ogóle fajne zdjęcia :D
    + zaobserwowałam,moge liczyc na to samo ? Dopiero zaczynam i przydałaby się mała pomoc :3 Z góry dziękuje i przepraszam za spam :*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń