wtorek, 11 września 2012

The kiss

Hello!
Jak tam?
Szczerze powiedząc,miałam bardzo aktywny dzień.Na szczęście miałam tylko 4 lekcje i one zaczęły się z drugiej lekcji,czyli dłuższe spanie,hihi ^^
Polski-pani krzyczała na całą klasę za ucieczkę,ale ja się nie czułam winna.Związki frazeologiczne.
Geografia-nauka o Litwie,wstęp.Sprawdzian z stolic Europy.
Matma-pracujemy i pracujemy.Pierwiastki .

Po szkole pojechałam na drugi koniec miasta do księgarni i kupiłam sobie Bravo z kalendarzem na 1 semestr.Na pewno mi się przyda ;))
Po drodze spotkałam tatę,który wracał zpracy i razem pojechaliśmy do domu.
Wieczorkiem pojechałam na sesję(chociaż mi było mi strasznie leń).Tata porobił mi zdjęcia,no i póxniej wróciliśmy do domu.
Po tym dniu byłam bardzo zmęczona,a jutro mam sprawdzian z fizyki,bleee!!!
OMG,do nas chyba jutro znowu przychodzi nowa dziewczyna.25 osób w klasie-tego jeszcze w naszej klasie nie było.

Tego na tyle.
Pa!!!
A jutro wstawie zdjęcia z sesji i outfit!!!






3 komentarze: