piątek, 14 września 2012

Friday

Hello!
Jak się macie?
No wreszcie piątek,ale ja naprawdę mówiąc jeszcze do końca cenię piątek i weekend-żyję jeszcze wakacjami,dziwne...
A co dzisiaj?
1 i 2-litewski-uczymy się,powtarzamy.
Fizyka-Dostałam 10,woohoo!!!
Polski,polski-literatura i gramatyka,sprawdzian z mitów
Historia-uczymy się o Rewolucji Francuskiej.
Po lekcjach zostałam na trochę,aby pomóc koleżankom z materiałem,czyli mówiłam do reportażu,także mieliśmy dużo ubawu z naszych chłopców.
Idąc do domu też było śmiechu.
W domu nic nie robiłam,czyli odpoczywałam.
Jutro posta nie będzie,bo wyjeżdżam na wieś ;(


Pa!!!





3 komentarze:

  1. szkoda
    ślicznie wyglądasz^^
    obserwuję, i zapraszam^^

    OdpowiedzUsuń
  2. miłego wyjazdu... ja juz nawet zapomniałam, że jest cos takiego jak "wakacje" ?
    Zapraszam do komentowania http://iloveitblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wyjazdu!:)
    super fotka :)

    Zapraszam http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń