sobota, 1 września 2012

1st of september

Czeeść!
Jak mija weekend?
Już dzisiaj mamy 1 września,czyli pierwszy dzień jesieni.Dobrze,że mamy jeszcze 2 dni wakacji we wrześniu,hihi ^ ^
A co dziś robiłam?Naprawdę mówiąc to prawie nic.Chodziłam do sklepu ;)
Wreszcie kończyłam książkę "Stara Baśń".Czy jest ciekawa?Mnie podobały się momenty miłości oraz magii,a wojna-mnie nie zafascynowała.
Jutro już zacznę się szykować do święta.Mycie głowy itd..

Już jesteście przyszykowani do nowego roku szkolnego?

Żegnam!!!
Pa!!!


4 komentarze:

  1. stara baśń jest jedną z moich najulubieńszych książek!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jesień zaczyna się bodajże 21 września ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie do końca jestem przygotowana do roku szkolnego..:)

    świetna fotka ;D

    Zapraszam http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdrościmy tak długich włosów :)

    OdpowiedzUsuń