poniedziałek, 30 lipca 2012

Do you wanna..?

Heej ;*
Jak się macie?
Na szczęście jest już nie tak gorąco,ale także dobrze polało.
Co dziś robiłam? Przeważnie nic,tylko pod wieczór wreszcie pojechałam do centrum handlowego.Ale z jednego głupiego powodu musiałam przerwać swój shopping,także nic nie kupiłam.

Hah,teraz zaczną się Kroniki obozu w Serpelicach
03.07
No cóż.Wyjeżdżaliśmy o 8h rana.Autokarem jechałó się różnie,to wszyscy spali,to z dziewczynami wygłupialiśmy się.Męcząca była droga,7 godzin jazdy.
No i przyjechaliśmy.Od razu nas powołali na obiad.Było strasznie gorąco.Po obiedzie zabraliśmy swoje rzeczy i poszliśmy rozpakowywać swoje walizki.Mieliśmy domek pod numerem 7(bardzo blisko nauczycieli).Mały domek,ciasno było.Później była kolacja o 19.00.A tak przez większość dnia nic nie robiliśmy.

04.07
Kolejny dzień z wysoką temperaturą,było okropnie gorąco.Było otwarcie obozu,ciekawa zabawa z zapoznaniem się ze wszystkimi oraz nuuudne wykłady.
Wieczorem była Kalwaria Podlaska.Całkiem nieźle,ale chodzić po takiej gorącowości-było ciężko.
A poza tym więcej nic ciekawego nie było.

Tego dzisiaj na tyle.Jutro opiszę następne 2 dni.

A teraz fotki:


Izunia na granicy ;)


Z moimi pięknymi dziewczynami,Diana,Kama i ja


A to już pierwszy etap głupawki ;)


Cały obóz na Kalwarii


A oto i ja przy kościele ;)


Nasz pięłkny domek ;)

Pa!!!

9 komentarzy:

  1. ładnie ;D
    świetnie się bawiłaś ;D
    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog!
    widzę, ze obóz udany..:D
    Zapraszam do siebie http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/
    Obserwujemy?
    czekam na odp.na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ;> Już obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie, wygląda na to, że była dobra zabawa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Optymistyczny i ciekawy blog.

    Zapraszam Cię do mnie. Jestem projektantka mody, może Cię coś zaciekawi. http://www.zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne fotki ;D Wyjazd widzę udany !! ;)
    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia ;) Widzę ,że wyjazd się udał :>

    Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :)) www.gabusiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, dzięki że odpisałaś :)Może skontaktujemy się mejlowo i dokładniej omówimy na czym będzie polegała nasze współpraca? - nasz mejl jest na blogu w zakładce Kontakt ;-)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń