środa, 6 czerwca 2012

Timebomb

Hello!
Jak minęła środa?
No środa mi minęła całkiem,całkiem.O 9h zbieraliśmy się z klasą na wycieczkę do centrum handlowego,bo tam jest wystawa różnych rzeczy związanymi z fizyką.Przyznam,że było całkiem ciekawie,a z przyjaciółmi to było jeszcze ciekawiej.Fajnie spędziłam czas,jutro będą zdjęcia z wypadu.
Po powrocie do domu,poszłam do fryzjerni i tam poprawiłam brwi,bo z nimi była totalna masakra.Teraz już jest lepiej.
Po obiedzie pojechałam do kościoła na próbę bierzmowania.Spełnił się mój największy koszmar-będę śpiewała psalm.Tak się boję,aby nie sfałszować.Mam nadzieję,że wszystko będzie ok.
Heh,postanowiłam,że zrobię ombre hair po bierzmowaniu.Mam nadzieję mi mama pozwoli i mi się uda.A może możecie mi w skrócie wytłumaczyć,jak to robić?






Pa!!!

1 komentarz:

  1. jakie masz śliczne włoski :) piękna długość
    zapraszam do siebie:) ja obserwuję tutaj
    pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń