piątek, 8 czerwca 2012

Koko,koko Euro spoko

Heej!!!
Jak się macie? Ogarnęła Was ta atmosfera z powodu Euro 2012?
Przyznam,że niezabardzo oglądam,ale jednym okiem zobaczyłam,co się tam dzieje.Ewentualnie kibicuję za Polskę.Mój tata bardzo kibicuje.
No a dzisiaj był ostatni dzwonek.Dostałam dyplom,że jestem pilną uczennicą i kończyłam szkołę na najlepsze oceny.Nie,nie jestem kujonem,ale na pewno jest przyjemnie mieć dobre oceny.Na tym wydarzeniu śpiewałam hymn szkoły razem z chórem.
Po tym do domu i zaczęłam po trochę się szykować do bierzmowania.Wieczorem znowu próba,a po tym manicure itd..
Przepraszam,ale jutro posta chyba nie będzie.




Pa!!!
Udanego weekendu!!!

1 komentarz:

  1. Na mnie niestety Eura nie działa wręcz przeciwnie - wkurza mnie ta cała atmosfera.

    Obserwuję i zapraszam do mnie : odchudzanie, diety, fitness i zdrowy tryb życia :)
    ---> Klik

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń