wtorek, 26 czerwca 2012

It will rain

Hello!
Jak się macie?
Pogoda w Wilnie-masakra.Zimno,pada,wiatr.Całkiem nie przypomina lata,tylko jesień.A już mamy koniec czerwca.Mam nadzieję,że  pogoda się polepszy.
A dzisiaj  cały dzień spędzony  był prawie na zakupach.Wiele rzeczy sobie kupiłam,a wszystko to jest dlatego,że już za tydzień wyjeżdżam.Kupiłam bejsbolówkę,torebkę,trampki,troszeczkę kosmetyki i inne różne rzeczy.Jeżeli jutro się nie będę leniła,to porobię zdjęcia moich zakupów.
Przy takiej pogodzie inną część spędziłam w domu.
Już mam trochę informacji o wyjeździe,ale wciąż nie wiem,gdzie jedziemy.
Myślę,że dzisiaj tego tyle.

Jeżeli macie jakieś prośby lub propozycje,co mam pisać w postach,to chętnie wysłucham Was.Także piszcie pytanka na temat mego życia itd..,chętnie na nie odpowiem.

Buziaki;***


2 komentarze:

  1. to udanego wyjazdu : )
    i zrób fotki tych zakupów hehe. : )
    u nas pogoda wcale nie lepsza ;/ koszmar poczatek lata a tu deszcz i pochmurno ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie Ty masz piękne włosy, szok.
    Zapraszam do siebie :) jeśli chcesz, to obserwuj, na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń