piątek, 1 czerwca 2012

Chill out

Hej!
Woohooo dzisiaj mamy Dzień Dziecka!
Jak go spędziliście?
Ja to nic nie dostałam,no tylko pozdrowienia,ale może jeszcze coś dostanę,kto wie.Dzień spędzony był w domu,bo dzisiaj okropna pogoda,pada i pada.Ok ok,pojechałam w jedne miejsce,ale nic specjalnego się nie wydarzyło.
Mam dla Was dobrą wiadomość.Są outfity,ale sorry za zdjęcia,które są zrobione,bo musiałam sama radzić z tym.Mam nadzieję,że Wam się spodoba.

1.

Marynarka Stradivarius Bokserka New Yorker Dżinsy House Szpilki bazarek
2.


Marynarka Stradivarius Bokserka New Yorker Szorty Forever 18 Obcasy bazarek

Dzisiaj na tyle.Jutro też będą outfity.
Pa!

4 komentarze:

  1. Śliczna z Ciebie kobitka :) masz przepiękne włosy! :)
    Obserwuję kotek i mam nadzieję, że mogę liczyć na rewanż? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak tu fajnie, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakim aparatem robisz zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń