poniedziałek, 14 maja 2012

Poniedziałek!!!

Cześć!
Jak przeżyliście poniedziałek?
Jak mi było ciężko wstawać.Ehh,głupia szkoła,szybciej by ją kończyć..
Dzisiaj na szczęście miałam mniej lekcji,gdzieś 6 z połową.Po lekcjach z Agnieszką naśmiałyśmy się.Ehh,kocham ją,ale czasami mnie denerwuje,że muszę spotkać się z nim,na spotakniu-obejmiemy się czy podamy sobie ręce itd..Moim zdaniem,że nie trzeba posuwać się do przodu,a iść z prądem,może tak będzie,a może tak..
No po szkole-do muzycznej.Pani z orkiestry-nienawidzę ją.Denerwuje mnie.Z drugiej strony cieszę się,że wychodzę z muzycznej.Nie będę musiała panią widzieć.
Sprawdzian z informatyki-poszło mi nieźle.A z litewskiego-9!!!Moje prognozy były prawdziwe.
A jutro sprawdzian z polaka....Powtórzyłam,ale niebawem jeszcze raz pójdę powtarzać.
No to na dziś wszystko.

Pa!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz