czwartek, 31 maja 2012

Paradise

Hello!
Sorry,że wczoraj nie napisałam,ale nie zdążyłam.
No wczorajszy dzień był niezły.Lekcje przeszły bardzo szybko(były skrócone lekcje).Na bierzmowaniu wszystko ok i potwierdziło się,że zdałam egzamin.Po szkole z przyjaciółką u mnie fajnie pobyłyśmy.Gdy przyjechałam do domu,to miałam szok,bo okazało się,że moja babcia jest u mnie i strasznie mnie wieczorem zamęczyła.Żegnaliśmy koleżankę,która już teraz jest w Szwecji.
No a dzisiaj dzień trwał długo.Lekcje nudne,nic nie robimy.Wszyscy są już nerwowi pod koniec roku.A tak ogólnie dzień trochę nudny.Także okazało się,że na apelu będziemy śpiewać hymn szkoły.
A jutro mam wielkie szczęście,że nie muszę iść do szkoły z powodu egzaminów w 12 klasie.Może wieczorem wybiorę się na koncert z okazji Dnia Dziecka.Hah ciekawie,co rodzice mi kupią.
A co Wy myślicie na temat Dnia Dziecka?

Przypominam,że jeżeli macie pytanka,to śmiało pytajcie.

Pa,kochani!
Pozdrowienia z Litwy!!!




2 komentarze:

  1. Świetny masz blog wiesz?:)) Na pewno tu będę częśniej zagladać :D !
    PS.Obserwujemy?:)Buziaki:*:*:*!

    OdpowiedzUsuń
  2. poprosze o profesjonalne zdjecia
    nie moge dodac sie do obserwowanych wiesz moze dlaczego?

    OdpowiedzUsuń