poniedziałek, 28 maja 2012

La la la love

Cześć!
Jak się macie?
OMG jak się ucieszyłam,że już licznik odwiedzeń przekroczył 4000!!!
Dzięki,Thanks,Ačiū!!!
Także cieszy,że komentujecie!Motywujecie mnie do pisania.Dzięki!
No to poniedziałek całkiem niezły.Były 7 lekcje,ale z informatyki mnie i Kamilę pani odpuściła do domu.Na litewskim nic nie robiliśmy.Z kontrolnej z historii dostałam 9,a za drugą pracę z chemii 9.We środę pójdę poprawić swoją 4.Po szkole pojechaliśmy z koleżankami do centrum handlowego.Jutro powiem co kupiliśmy,bo nie chcę mówić niespodzianki.Taka byłam zmęczona po centrum,a postanowaiłam,że z Kingą i Kamilą więcej razem nigdzie nie pojadę,bo tylko się kłócą z byle powodu.
Później pojechałam do kościoła i teraz jestem w domu.
Męczy mnie bardzo kaszel i nie mogę go się pozbyć.
Na szczęście jutro nie muszę iść do szkoły na 8h i iść na lekcje,bo będzie jakieś testowanie 8 klas.

Jeżeli wciąż macie pytanka,to śmiało pytajcie.

Oto piosenki,które w ostatnim czasie bardzo polubiłam:



Pa!


3 komentarze:

  1. heh , widząc miniature zdięcia myślałam że to jakiś marynarz na statku :p
    Też ostatnio wpadła mi w ucho piosenka Mroza.

    Pozdrawiam,Maa

    OdpowiedzUsuń
  2. http://beautifulremains-maja.blogspot.co.uk/
    nowy początek nowy blog zapraszam obserwujemy?
    odp. na nowym blogu :)

    OdpowiedzUsuń