sobota, 19 maja 2012

Just one thing you have-your life....

Cześć!!
Jak wam mija weekend?
Ohh,jak się cieszę dzisiejszą pogodą.Znowu słońce i ciepło.Za ten tydzień doszłam do wniosku,że lepiej jest nawet,gdy gorąco niż kiedy wracam do domu mokrą...
Dzisiaj był taki mały dzień leniucha.No obudziłam się,pooglądałam telewizję i poszłam sprzątnąć w pokoju..Po tym prawie się nudziłam...Wieczorem-do kościoła.Po nim,z przyjaciółmi rozmawialiśmy itd..
Wróciłam do domu bardzo zmęczona.

Mam nadzieję,że niebawem przedstawię Wam jakiś outfit...Bardzo chcę go zrobić,ale mam jeden problem-fotografa znaleźć nie mogę,który mógłby chociaż dwa razy w tygodniu fotografować moje outfity..Ale mam nadzieję,że to jakoś się załatwi..

A także jeżeli macie jakieś pytanka,to śmiało pytajcie...Czekam na Wasze pytanka.

No znowu porcja moich zdjęć:




Pa,kochani!!!
Isa

3 komentarze:

  1. masz czaderskie włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jesteś <3

    zapraszam : styleetvie.blogspot.com + obserwuje . :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie ! u mnie też jest cudowna pogoda

    OdpowiedzUsuń