piątek, 18 maja 2012

It's wonderful life

Heej!!
Jak minął dzień?
Wreszcie piątek i weekend..Zostało tylko kilka tygodni do wakacji.
No a dzisiaj miałam tylko 5 lekcji.Pisaliśmy sprawdzian z fizyki i znowu mam-8.Na matmie był eksprontowy sprawdzian na którym na pewno przeplątałam wzory.Mam nadzieję,ta ocena nie zepsuje mi półrocza.
Po szkole pojechałam do domu,a wieczorem do kościoła.Po nabożeństwie było całkiem wesoło..
Było dziś bardzo zimno..Brr..
A jak spędziliście piątek?

Oto kilka fotek :






Pa!!!
Isa;***

4 komentarze:

  1. śliczna jesteś *.* zapraszam na http://ohsoul.blogspot.com/ i może obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. może to będzie troche dziwny komentarz ale... masz śliczne, wampirze ząbki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczepisty blog ! Obserwuję i komentuję - czekam na to samo u mnie. Pozdrawiam cieplutko. : 3


    ♥ glass-windmill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń