czwartek, 24 maja 2012

I hate this day!

Hej!
Co porabiacie?
Sorki,że wczoraj nie napisałam,ale byłam tak zmęczona i tak szczęśliwa,a wiecie czemu? Bo zdałam egzamin z bierzmowania!!!Przeszłam!!!
No a wczoraj był wesoły dzień,bo nic prawie nie robiliśmy na lekcjach,bo był egzamin u 10 klas,a nauczyciele pozwolili na niby się uczyć bierzmowania.Na lekcjach także była nasza mała fotosesja.Także wczoraj był egzamin.OMG jak się denerwowałam,ale na szczęście zdałam.
No a dzisiaj miałam bardzo pechowy dzień.Zacznę od tego,że z chemii dostałam 4 i dlatego się rozpłakałam.Szczegóły nie będę mówiła,mam nadzieję,że mnie zrozzumiecie.Następny pech-stoję pod drzwiami mego mieszkania i nie znajduję kluczy.Okazuje się,że są w domu i dlatego musiałam 30 min stać pod drzwiami.Po prostu miałam "superowy" dzień.
Woohoo,jutro piątek!!!

Oto zdjęcia z naszej fotosesji:



Pa!!!
Love,Isa..

2 komentarze:

  1. Śliczne :D - Wyszły Fajnie ... ;]
    Hah - Ale z tymi drzwiami to ... :P
    HaHa ...! ;3
    A rozpłakałaś się z szczęścia .? Czy jak ?
    Świetny BLOG ^_^
    Zapraszam do siebie *_*
    www.everyday-smart.blogspot.com
    + Liczę na nowych obserwatorów ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas na Litwie jest system x/10, nie tak jak w Polsce x/6 :) Dlatego właśnie to nie było takie szczęście :D

      Usuń