niedziela, 27 maja 2012

Euphoooriaaa!!!

Hej!
Wreszcie mogę napisać normalny post.Mam nadzieję,że dzisiaj napiszę 2 posty.
No zacznę od tego,że Eurowizję wygrała Loreen ze Szwecji.Moim zdaniem ona była warta 1 miejsca.Na drugim miejscu-Rosja,czyli Buranowskie Babuszki.Naprawdę były wesołe,ale Loreen była lepsza.
Na tej Eurowizji było dużo mocnych piosenkarzy.Przedstawiciel mego kraju,czyli Litwy-Donny Montell zajął 14 miejsce.Jasne nie najlepsze miejsce,ale nie ostatnie ^-^.
Oto moje ulubione występy:
Cypr

Dania:

Rumunia:

Grecja:

Rosja:

I Szwecja ♥♥♥♥:

A teraz trochę opowiem,jak mi minął piątek.
No miałam tylko 4 lekcje(matmy nie było!!!).Po szkole pojechałam do domu i czekałam na wręczenie świadectw,który odbył się wieczorem.Przed tym bardzo się smuciłam,bo szkoda opuszczać muzyczną,ale wiem,że to przejdzie.Wszystko ma początek i koniec.Chciałabym po prostu,że chociaż czasami ją nienawidziłam i nie chciałam iść,ale dopiero w tym roku zrozumiałam,że była częścią mego życia(aż 7 lat) i trudno pożegnać się z przyjaciółmi,nauczycielami itd..Wiem,że kiedyś odwiedzę muzyczną,ale ona już nie będzie w mojej codzienności,dlatego w mym życiu przez jakiś czas będzie pustka.
W mych oczach,kiedy byłam w muzycznej był smutek i byłam blisko tego,aby się rozpłakać.No dostałam dyplom i koniec.Jeden okres życia zakończony.
Oto moje zdjęcie z piątku:


Pa!!!

2 komentarze: