środa, 7 marca 2012

Tomorrow is our day.

Hejka!
Jak się macie?
Na szczęście mamy już środek tygodnia.
Dzisiaj była przepiękna pogoda,chociaż troszeczkę mróz szczypał.Dzisiaj miałam 7 lekcji.Na 3-4 lekcji z klasą byliśmy na rekolekcjach wielkanocnych.Trochę za rano,ale cóż zrobisz.
Na fizyce nic nie robiliśmy,bo część klasy uciekła,a część nie miała podręczników.Później mieliśmy wychowawczą,na której,jak zawsze krzyczymy.
Heh,na szczęście dzisiaj nie było bierzmowania.No a po obiedzie,pojechałam do centrum handlowego.Takie są moje przygody.
Jutro mam koncert z muzycznej.Trzymajcie za mnie kciuki!

No co dziewczyny,jutro mamy swój dzień?
Jutro,jeżeli będę miała sił,aby coś napisać,to jutro Was,kochane dziewczyny,pozdrowie.
A tak na początek,kochajcie,cieszcie się z życia i bądżcie kochane!

Pa,kochani!




2 komentarze: