piątek, 2 marca 2012

It's friday,baby!

Hejka!
Jak się macie?
No cóż,mamy dziś piątek.Wreszcie będę mogła odpocząć.
Wstałam bardzo ciężko.Dzisiaj miałam mało lekcji,tylko 5.W przeubieralni przed WF mówiłam coś takiego jak "nienawidzę ludzi,nienawidzę świata itd.." Pierwszą lekcję mieliśmy WF i byłam po nim strasznie wykończona.Dzisiaj z K. cały dzień śpiewaliśmy Far East Movement ft Justin Bieber- Live My Life.Całkiem fajna piosenka.
Jak zawsze mieliśmy dużo failów.
Powiedźcie,czy  normalne dziewczyny śpiewają "Żono moja" idąc do stołówki?
Po szkole do domu i do muzycznej.Nienawidze muzycznej.Szybciej by ją skończyć.

P.S. Mam pytanie.
Czy mam pisać blog w dwóch językach?


P.S.I have a question.
Should I write a blog in two languages​​?



Pa,kochani!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz