niedziela, 11 marca 2012

I'm sexy and I know it

Hejka!
Jak się macie?
Szkoda,ale mamy dziś już niedzielę.Fuck,jutro do szkoły.
Dzisiaj przesiedziałam prawie cały dzień w domu,bo była okropna pogoda i nie bardzo miałam chęci gdzieś iść.Zrobiłam lekcje,umyłam się i szykowałam się moralnie do poniedziałku.
Jutro mam 7 lekcji,ale na szczęście muszę do muzycznej jechać tylko na jedną lekcję.
Jak wam minął weekend?
Heh,nadchodzi ciepło.Mam nadzieję,gdy będzie cieplej,będę mogła pokazać outfity.
Już liczba odwiedzeń zbliża się do tysiąca.Aaaaa cieszę się ztego powodu.Dzięki za wasze wsparcie.Kocham Was.

Proszę piszcie w komentarzach o moim blogu.Cenię jakies porady lub żądania.Chcę usłyszeć wasze zdanie.Nie bójcie się.

Pa,kochani!
Pozdrowienia z Litwy!


P.S. Około 21.15 juz mamy 1000 wejść.Aaaaaaaaa!Kocham Was!
Thanks you for enter!Love you!



6 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o porady to zwęziłabym trochę bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, ale fajnie! Mam koleżankę z Wilna. Zawsze ją o wszystko wypytuję :).

    Zapraszam do mnie. Może zaczniemy się wzajemnie obserwować?
    www.k-a-m-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo koleżanka z Litwy ! ;D
    Obserwujemy ??

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, widzę, że kolejna oczekująca wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń