środa, 21 marca 2012

Dzień Wagarowicza.

Cześć!
Jak się macie?
Sorry,że wczoraj nie dodałam posta,ale byłam tak zajęta,że czas przeminął bardzo szybko.
Wczoraj nic się ciekawego nie działo,tylko niewiadomo czego byłam zła  przez większość dnia .
Dzisiaj ,jak wiemy jest Dzień Wagarowicz,a raczej dobiega końca.
Spędziłam go w domu,a później pojechałam do centrum handlowego.Dzień spędzony był powiem szczerze,nieciekawie.
Dzisiaj także znów chodzę zła i czymś przygnębiona.Cyba mam wiosenną depresję.Mam nadzieję,jutro będzie lepszy dzień.Także jutro mam przesłuchanie.
Odpowiedzi na pytanka ASK ME:

Czy pracujesz nad własnym tekstem, czy w ogóle coś takiego planujesz?
Piszę swoje teksty piosenek już od dawna i wciąż tym się zajmuję.

Czy na blogu pojawią się outfity?
Jak będzie troszeczkę cieplej,to chyba tak.

 Czy blog traktujesz jak cząstkę swojego życia?
Tak,bo od dawna myślałam o założeniu bloga i  bardzo mi się to podoba,bo mogę choć troszeczkę wyjawnić swoje życie.

Czy myślałaś o autografach dla fanów?(ja na TAK) 
Nie myślałam jeszcze o tym,ale czemu nie? Jeżeli ktoś będzie chciał,to na pewno wyślę swój autograf.

 Czy napiszesz nam cos o swojej rodzinie? 
Nie bardzo chaciałabym poruszać temat z rodziną,ale może kiedyś coś i napiszę.

Urodziłaś się w Polsce czy Litwie?
Na Litwie,ale uczę się po polsku i uważam siebie za Polkę.

 Czy czytasz jakieś polskie czasopisma dla nastolatek?
Pewnie.Każdy tydzień staram się zajrzeć do polskiej księgarni,aby zobaczyć,czy czasami nie ma nowych numerów "Bravo" lub "Bravo Girl".



Przypominam,że możecie śmiało pytać mnie o różne rzeczy.



Pa,kochani!!!

















1 komentarz: