czwartek, 8 marca 2012

8 marca.

Hejka!
Jak się macie?
Po pierwsze,kochane moje czytelniczki,z okazji Dnia Kobiet życzę,abyście zawsze były przepiękne,miłe i kochane.Kocham Was!
Dzisiaj mialam nerwowy cały dzień,bo miałam koncert wieczorem.Wystąpiłam mam nadzieję dobrze,ale już na zaliczeniu będę musiała zaliczyć tylko 2 utwory.
Chłopcy nam podarowali tulipany.Dzisiaj prawie cały dzień nie robiliśmy.
O 14h był koncert z okazji święta.Pobyłam trochę i pojechałam do domu,aby szykować się do koncertu.
Jutro chyba nie idę do szkoły,bo jestem dzisiaj strasznie zmęczona i chcę odpocząć.Jutro wstawie zdjęcia z dzisiejszego dnia.
Pytacie,co dostałam ja?
Heh,jak mówiłam tulipan i tusz.Jutro pokaże go.Jest całkiem fajny.
No takie dzisiajsze moje przygody.
Udanego piątku!
Pa,kochani!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz