sobota, 11 lutego 2012

Weekend!

Hejka!
Jak się macie? Jak zaczął się weekend?
U mnie początek weekendu był pechowy.W nocy rozbolał się mi brzuch,a później  wymiotowałam.Także dzisiejszy dzień byłam na diecie.
Wczoraj poszłam do szkoły na drugą lekcję,bo pierwszy był WF,to także postanowiłam przyjść na drugą lekcję.Ale to nie była najlepsza idea.Był sprawdzian z fizyki-FUCK!Nie kumam fizyki-naprawdę.
Szybciej wiosna! Mam już gdzieś ten śnieg i mróz.Chcę nosić koszulki,buty wiosenne itd..A co wy wolicie?
Już za kilka dni Walentynki.Mam nadzieję,że dobrze spędzę dzień jako singielka(forever alone)ze swoimi przyjaciółmi.
Jeżeli chcecie więcej o mnie się dowiedzieć to zachodźcie http://sprashivai.ru/imjustiza(tam po rosyjsku,lecz mam nadzieję,że znajdziecie sposób mnie o coś zapytać),ale jeżeli chcecie napisać swoją opinię o mnie,to zachodźcie na http://trueabout.me/justiza.
Chętnie zapraszam do swojego bloga,bo lubię pisać i opowiadać o swoim życiu!
Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz