sobota, 25 lutego 2012

Sobota.part 2!

Hej!
Jak Wam minęła sobota? Mi nawet całkiem,całkiem.
Jak wspominałam,z rana zrobiłam spaghetti,a później zabrałam się  do sprzątania.
Po obiedzie pojechałam do centrum handlowego.Zakochałam się w motywach flagi Anglii i Ameryki.Z takimi motywami jest bardzo dużo rzeczy w New Yorkerze.
Pochodziłam po sklepach,zobaczyłam,co jest fajnego,a jutro wybiorę się na shopping.Pokażę jutro moje zdobycze(jeżeli będę je miała).
Wieczorem zrobiłam trochę pracy domowej i odpoczywałam.
Heh,ale jutro już mamy niedzielę.Szkoda,ale już w poniedziałek idziemy do szkoły.
Nie podoba mi się teraźniejsza pogoda,ale jedno cieszy,że już nadchodzi wiosna.

P.S.Jeżeli macie jakieś porady czy coś podobnego,to piszcie,nie bójcie się,bo wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna!


Oto moje dzieło:

Pa,kochani!!!






2 komentarze:

  1. Niezły blog ;) obiecuję, że będę tutaj zaglądać codziennie ;)
    ale również liczę na to, że odwiedzisz mój
    http://patty0.blogspot.com i pozostawisz jakiś komentarz. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń