niedziela, 26 lutego 2012

Niedziela...=(

Hej!
Jak wam minęła niedziela?Mi całkiem nieźle.
Obudziłam się i wyruszyłam na shopping.Niestety,ale nic ciekawego nie kupiłam,oprócz czarnej koszulki na ramiączkach.Postanowiłam poczekać jeszcze do większego wyboru.A teraz naprawdę mówiąc,nie ma nic ciekawego.
Później wróciłam do domu i szykowałam się do szkoły.I hate school and mondays!A Wy?
Heh mam pytanko.
Od dawna szukam fajną mascarę,która ładnie wydłużałaby moje rzęsy i w ogóle wyglądałyby bardzo długie.Od dawna myślałam o Maybelline New York Cat Eyes.Oto taki:
Fajny jest?
A może zaproponujecie inny?Ale musiałby być do 25zł.
Piszcie swoje zdanie!

Pa,kochani!

3 komentarze:

  1. Miałam taki i u mnie sprawował się świetnie..:PP

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :P

    http://beauty-of-the-fashion.blogspot.com


    Dodaje do obserwatorów i liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest niezły choć nie rewelacyjny .....;/ ja mam czerwony może jakość dobra ale sam fakt jego użycia średni ...

    OdpowiedzUsuń
  3. http://karolina-kaja.blogspot.com/
    adres mojego bloga jestem członkiem twojego licze na rewanż =)
    a super blog też mam ten tusz

    OdpowiedzUsuń